Kategorie opowiadań

Strony

Forum erotyczne

Kasia cz1

Wakacje planowałem już od dłuższego czasu niestety jak to już w życiu bywa namówić znajomych na jakiś wyjazd to monotonna praca. Postanowiłem że jadę sam nie będę czekał kolejny rok aż ktoś się zdecyduje. Odwiedziłem biuro podróży wybrałem Egipt i załatwiwszy urlop w pracy wykupiłem wycieczkę. Wybrałem 2 tygodnie koniec listopada początek grudnia bo raz nie przepadam za mrozami a dwa jak urlop to tylko za granicą. Pierwszy tydzień przebiegał spokojnie wśród emerytów z różnych krajów na moje nieszczęście w hotelu gdzie się znajdowałem nie było żadnych Polaków ale zbytnio mi to nie przeszkadzało. Słońce i temperatury jak u nas wczesnowiosenne, plaża, basen wędrówki po promenadzie i odwiedzanie kolejnych knajpek przy plaży. Na początku następnego tygodnia o dziwo podczas posiłku wieczornego w hotelowej restauracji usłyszałem polską mowę dobiegała gdzieś kilka stolików za mną po małym rozpoznaniu zlokalizowałem młode małżeństwo na oko około 40 przy czym ja mam 30 z dwójką dzieci córką co potem się dowiedziałem 17-letnią i synem 15 lat. Długo się nie zastanawiałem i podszedłem do ich stolika jakież było ich zdziwienie że ktoś tu mówi po polsku. Przedstawiłem się okazało się że jesteśmy z przeciwnych  stron polski i oni jak ja wykupili wczasy a co się okazało większość osób poznanych przez nich na lotnisku wylądowało w innym hotelu. Powiedziałem że nie ma problemu jestem tu już od tygodnia poznałem miasto i obyczaje wiem gdzie co jest więc zaoferowałem swoją pomoc jakby czegoś potrzebowali, poza tym jako że też brakowało mi polskiej mowy umówiliśmy się na rano na spacer po pobliskiej promenadzie. Anka i Darek bo tak mieli na imię posiadali własną firmę a ponieważ zaczął się dla nich martwy sezon postanowili się zabawić i w końcu zrelaksować. Rano tuż po śniadaniu przyszedł do mnie ich syn Przemek z pytaniem czy propozycja jest aktualna bo rodzice chcieliby wyjść na miasto a nawet nie znają języka oczywiście powiedziałem że nie ma problemu z ogromną chęciom. Ubrałem się szybko zabrałem portfel i po kilku minutach stałem już w recepcji. Ich pierwsze zdziwienie dotyczyło taksówki do miasta ponieważ hotel znajdował się daleko od centrum podjechał pickup z otwartą paką i kierowca zaprosił ich do wozu. Zaśmiałem się i wytłumaczyłem że tak to tu właśnie wygląda. Dorośli weszli do kabiny razem z kierowcą a ja wraz z Przemkiem i Kasią bo tak miała na imię ich córka wylądowaliśmy na kocyku na pace. Największą radość miał Przemek śmiał się i komentował całą drogę swoje przeżycia a ja co chwilę klepałem dach samochodu i poganiałem kierowcę sunął tak coraz szybciej ciasno wchodząc w zakręty zmuszając nas do trzymania się mocno burt auta. Gdy dotarliśmy na miejsce wszyscy rozradowani wysiedli z auta komentowali przejażdżkę wciąż jeszcze będąc pod jej wrażeniem. Ruszyliśmy na miasto dziewczyny skręcały do każdego sklepu oglądając to stroje kąpielowe to rozmaite koszulki torebki i okulary. Ja z Darkiem mieliśmy plan znaleźć knajpkę na plaży i zimne piwo co nie było tu trudne. Zasiedliśmy przy trunku i rozmawialiśmy o pierdołach żartując sobie na różne tematy. Dziewczyny od razu wyskoczyły z ciuszków i rozłożyły się na leżakach Anka jak na swój wiek była piekielnie seksowną kobietą duże jędrne piersi wylewające się ze stanika zgrabna opalona zadbana blondynka o krótkich włosach Kasia jej córka to wykapana mama w drobniejszej wersji długie blond włosy i te wielkie błękitne oczy troszkę nieśmiała i cicha ale po całym dniu razem rozkręciła się do tego stopnia że forma Pan przestałą istnieć w jej słowniku. Wróciliśmy na kolację którą zjedliśmy razem żartując na temat potraw i ich pochodzenia na naszych talerzach. Po kolacji spotkaliśmy się w barze na piętrze przy drinkach i piwie kontynuując rozmowę i umawiając się na dzień kolejny. Z rana zbudził mnie budzik głowa ciężko podnosiła się z poduszki kac robił swoje ale zimny prysznic czyni cuda jak również 2 tabletki plusssza wypite duszkiem. Wyszedłem do recepcji oczekując na umówione spotkanie lecz pojawił się Przemek i stwierdził że rodzice nie jadą bo tata umiera a mama nie ma sił. Poczekaliśmy chwilę aż pojawiła się Kasia wsiedliśmy do samochodu i ruszyliśmy na miasto. Przemek poprosił żeby mu pomóc wynająć ruada na którego rodzice mu dali pieniądze bo nie zamierza siedzieć na plaży przez cały dzień. Podeszliśmy do pierwszej wypożyczalni i ustaliłem przebieg wycieczki. Całą grupą na 3 godziny wyjechali ruadami zwiedzając okolicę miasta Kasia stwierdziła, że plaża jej wystarczy tylko żeby był piasek i więcej miejsca niż zatłoczone leżaki w pobliskich knajpkach. Znałem takie miejsce zaraz za promenadą jakieś 100m za zakrętem więc poszedłem z nią. Rozłożyliśmy ręczniki i walnęli na słońcu poopalać. Długo nie wytrzymałem wskoczyłem do wody popływać i ponurkować z maską i rurką. Po chwili dołączyła do mnie Kasia stwierdziwszy że ma już dość tego słońca więc dałem jej maskę i pokazałem jak nurkować bo to co było tuż pod wodą to widok niezapomniany. Dziewczyna pływała przez chwilę co jakiś czas wypływając śmiejąc się i chlapiąc mnie wodą. Wygłupialiśmy się tak długą chwilę wskakiwała mi na ramiona a ja wyrzucałem ją do góry by z pluskiem lądować na bombę w wodzie. Wróciliśmy na plażę rozłożyliśmy się na naszych ręcznikach i opalali dalej. Po chwili Kasia szturchnęła mnie w ramię i z dziwnym wyrazem twarzy pokazała 2 inne kobiety obok opalające się topless. Nie byłem zdziwiony bo to normalne na tutejszych plażach co jej wytłumaczyłem i powiedziałem że jak chce też tak może a ja obiecuję że nie będę podglądał jeżeli się boi. Po chwili dziewczyna dość nerwowo rozwiązała sznureczki stanika i wrzuciła go do torby prosząc tylko bym nawet słowem rodzicom nie pisnął. Nie mogłem się oprzeć zerkałem co chwila na jej młode jędrne i piękne ciało piersi okrągłe i jędrne błyszczące w słońcu od olejku do opalania. Moje spodenki zaczęły podnosić się w górę więc odwróciłem wzrok zarzuciłem na twarz koszulkę i po prostu odpłynąłem. Obudziła mnie Kasia oznajmiając że czas iść po brata zebraliśmy swoje zabawki i wracając rozmawialiśmy ze sobą jak starzy znajomi. Razem z Przemkiem wylądowaliśmy w hotelu poszedłem do swojego pokoju wypłukać się z soli. Wziąłem prysznic od razu zrobiło mi się przyjemniej zarzucając ręcznik na głowę wróciłem do pokoju. Nawet nie zauważyłem że jestem sam i słysząc chrząknięcie zobaczyłem Kasię siedzącą na moim łóżku. Szybkim ruchem ręcznikiem z głowy oplotłem się w pasie i lekko zażenowany uśmiechnąłem się do niej. Dziewczyna śmiejąc się powiedziała spokojnie ty mnie widziałeś na plaży to jesteśmy kwita. Oznajmiła że ojciec dalej okupuje łazienkę mama z nim siedzi a brat poszedł na basen więc nie zamierza oglądać i słuchać ojca i czy może skorzystać z prysznica. Nie ma problemu powiedziałem dałem jej czysty ręcznik i weszła pod prysznic tym czasem ja zasiadłem na tarasie z nalanym już drinkiem i zapaliłem papierosa. Jakież było moje zdziwienie jak po chwili wyszła z łazienki całkiem naga wycierając głowę i krzątając się po pokoju. Pierwsze co zrobiłem to zacząłem się śmiać i stwierdziłem że tu to już taka nieśmiała nie jest. Dziewczyna zaczęła się śmiać i stwierdziła że co innego przy ludziach a co innego w pokoju to mówiąc przewiązała ręcznik pod ramionami ciut krótki bo dół wyglądał jakby miała zbyt krótką mini usiadła koło mnie i zapytała czy zrobię jej drinka. Oczywiście nalałem i jej przyniosłem siedzieliśmy tak na tarasie dobrą godzinę  gadając na różne tematy żartując i się wygłupiając. Po kilku drinkach dziewczyna widać że miała już lekki szum w głowie zaczęła pytać czy mam kogoś w kraju jakie dziewczyny zwracają moją uwagę i czy wolę młodsze czy starsze. Byłem podpity zrelaksowany odpowiadałem szczerze na każde pytanie śmiejąc się czasami i sugerując że w lustrze zobaczy mój ideał. Weszła do pokoju kusząco anielskim krokiem przerzucając włosy przez ramię patrząc na mnie diabelsko kuszącym wzrokiem. Włączyła TV zatrzymała się na MTV i poruszała w rytm muzyki. Przyglądałem się tak dłuższą chwilę podziwiając niecodzienny widok czasami pochylając się obnażała swoją ledwo okrytą pupcię i wyłaniającą się wąską cipkę. Odwróciła się do mnie przodem i opuściła w dół ręcznik nadal wijąc jak kotka w rytm muzyki dłońmi przesuwając po całym ciele zalotnie uśmiechając. Wszedłem do pokoju usiadłem na łóżku i nadal podziwiałem ten niecodzienny widok. Dziewczyna pochyliła się przy moim uchu i wyszeptała czy się podoba, kiwnąłem głową potwierdzająco po czym usiadła obok i pocałowała mnie w szyję w policzek i w końcu w usta. Jej język oplatał mój wiedziałem że dziewczyna wie co robi. Położyłem rękę na jej udzie i kierowałem się coraz wyżej. Błądziłem pomiędzy jej udami kierując się pomiędzy nimi do samej góry w momencie gdy dotarłem do cipki lekko zadrżała i rozchyliła nogi. Była wilgotna ciasna i wąska zastanawiałem się czy w ogóle tknięta. Dziewczyna jakby czytała w mych myślach szepnęła mi że nigdy nie była z facetem. Spytałem czy chciałaby to zmienić tym bardziej że młody nie jestem a może ma kogoś w kraju bliskiego jej sercu. Uśmiechnęła się i stwierdziła że tak ale jeszcze z nim nie była i obawia się jego rozczarowania. Położyłem rękę na jej piersiach i powoli pchnąłem na łóżko poszedłem do łazienki i wziąłem olejek wróciłem i wycisnąłem powoli wzdłuż jej ciała. Zacząłem go powoli rozsmarowywać milimetr po milimetrze po całym jej ciele. Oddychała coraz głębiej widziałem po ruchach jej piersi unoszących się i opadających przy każdym oddechu. Leżała na łóżku piękna kusząca drobna tak młoda dziewczyna. Moja ręka powędrowała w dół i zanurzyła się między jej udami wcierałem olejek i masowałem jej cipkę była wspaniała. Czułem że jest coraz wilgotniejsza delikatnie rozchylałem ją i drażniłem łechtaczkę. Dziewczyna jęczała coraz głośniej była rozpalona wręcz sama próbowała się nadziać na moje palce. Popatrzyłem w jej oczy i zapytałem czy jest gotowa skinęła głową więc rozchyliłem jej nogi pochyliłem głowę i pocałowałem jej wzgórek by zejść niżej i delikatnie wsunąć w nią język. Wygięła się w tył uniosła biodra i wtedy mój język już penetrował jej cipkę. Byłą ciepła wilgotna lekko słonawa przez głowę mi przeszło że ma zaledwie 17 lat. Podniosłem głowę i jeszcze raz zapytałem czy tego chce i jest gotowa uśmiechnęła się i kiwnęła potwierdzająco głową. Chwyciłem olejek wtarłem go w mojego twardego kutasa cały czas przyglądała się co robię resztę olejku wtarłem w jej cipkę i skierowałem członka do dziurki. Powoli zacząłem wchodzić byłą ciasna ciepła wilgotna. Gdy wszedł żołądź poczułem opór wiedziałem że jestem blisko. Patrząc wprost w jej błękitne oczy pchnąłem mocniej pisnęła poczułem że jestem w środku wszedłem powoli do końca. Drżała cicho popiskując wiła się na łóżku uspokoiłem ją że będę delikatny a ból zaraz minie. Zacząłem poruszać się w przód i w tył Kasia jęczała i piszczała coraz głośniej położyłem rękę na jej ustach i przycisnąłem słychać było stłumione jęki. Patrzyłem jak znikam w jej wnętrzu a mój kutas pokryty jest strużkami krwi. Wyszedłem z niej chwyciłem chusteczki wytarłem jej cipkę i swojego kutasa i zapytałem czy posuniemy się dalej powiedziała że tak już ją nie boli. Wszedłem płynnym ruchem do końca zacząłem szybciej się poruszać wchodząc i wychodząc z mojej nieletniej kochanki dziewczyna jęczała i prosiła bym nie przerywał. Moje ruchy stawały się coraz szybsze by po chwili szybko posuwać jej ciasną rozgrzaną cipkę. Palcem drażniłem jej łechtaczkę nie przerywając szybkiego rżnięcia. Widziałem jak wielką rozkosz przeżywa dziewczyna pocałowałem ją namiętnie nasze języki wiły się wokół siebie podniosłem głowę i powiedziałem że nie mam gumek więc będę musiał z niej wyjść to powiedziawszy dziewczyna objęła mnie nogami w panie i sama nadziewała się na mojego kutasa drżąc przy każdym ruchu. W pewnym momencie mocno zacisnęła się na moim kutasie wiedziałem że przeżywa swój pierwszy prawdziwy orgazm zadrżała chwyciła mnie mocno i przestałą się ruszać ciężko dysząc. Wyszedłem z niej ułożyłem na łóżku i gładziłem jej piersi brzuch co chwilę całując. Dziewczyna patrzyła na mnie i zapytała jak może mi pomóc dojść do orgazmu uśmiechnąłem się i obróciłem ją na brzuch nie protestowała. Powiedziałem że zaraz poczuje lekki dyskomfort jak się jej nie spodoba ma mi dać znać to przerwę. Nie odezwała się więc wycisnąłem trochę kremu na rękę nasmarowałem swojego kutasa i rozchyliłem jej pośladki wycisnąłem na nie odrobinę z tubki i zacząłem wcierać go w jej dziewiczą dziurkę. Powoli drażniąc odbycik i wsuwając śliski paluszek powoli i wysuwając. Oznajmiłem że wchodzę po czym przyłożyłem penisa do ścianek jej dziurki i powoli napierałem dziewczyna zaczynała jęczeć i piszczeć zauważyłem że zagryza zęby w poduszkę wsuwałem się dalej. Była bardzo ciasna zaciskała mocno zwieracze przerwałem na chwilę zapytałem raz jeszcze czy chce odpowiedziała stłumionym tak więc pchnąłem mocniej i wszedłem cały. Krzyknęła wstrzymałem nie pocałowałem jej kark uspokoiłem i zacząłem rytmicznie poruszać się w jej wnętrzu głośno piszczała chwyciłem i zacisnąłem ją na jej usta tak że słychać było tylko stłumione jęki. W pewnym momencie Kasia już sama ruchami bioder nadziewała się na mnie rytmicznie w takt moich ruchów. Podziwiałem z góry widok mojego kutasa rytmicznie znikającego w jej dziurce wsunąłem dłoń pod nią i paluszkami drażniłem szybkimi ruchami jej cipkę skupiając się na łechtaczce. Dziewczyna jęczała piszczała jej ciało drżało przeżywała kolejny orgazm. Posuwając ją analnie palcami szybko tarłem wciąż jej łechtaczkę zaczęła wypuszczać soki po czym po chwili strzelała strumieniami zalewając moją dłoń. Stękała głośno więcej nie było mi trzeba pochyliłem się nad jej uchem i szepnąłem że zaraz kończę. Kilka szybkich ruchów i zacząłem się spuszczać w jej wnętrzu zalewając ją ciepłą spermą czułem jak zaczyna w niej chlupotać przy każdym pchnięciu moja sperma zalewająca ją raz za razem. Zaczynała się z niej wylewać ściekając po jej udach zatrzymałem się przy ostatnim strzale i powoli wyszedłem. Wraz z moim kutasem z jej pupci wypłynęła strużka mojego nasienia chwyciłem chusteczki ze stolika i wytarłem jej uda i mojego kutasa. Dziewczyna zlana potem leżała na łóżku unosząc się raz za razem w rytm głębokich oddechów.  Położyłem się obok objąłem ramieniem i pocałowałem w usta. Wyszeptała resztkami sił że było cudownie wstała powoli i udała się do łazienki. Wstałem z łóżka chwyciłem mokre prześcieradło zwinąłem w kłębek i rzuciłem na podłogę założyłem bokserki. Po chwili Kasia wyszła spod prysznica ubrana uśmiechnęła się podeszłą jeszcze raz mnie pocałowała i powiedziała dziękuję po czym wyszła. Nie marzyłem nawet o takiej przygodzie tym bardziej z dziewczyną prawie dwa razy młodszą od siebie. Czułem się jak największy farciarz na świecie a co się okazało to dopiero był początek.

Podoba się opowiadanie? Podziel się z innymi!