Kategorie opowiadań

Bio:

Ostatnio dodane opowiadania erotyczne przez Michał Roz

Ariel cz2

Obudziłem się i otworzyłem oczy patrzyłem w sufit i dotarło do mnie, że nie jestem w swoim pokoju. Odwróciłem się w bok ujrzałem dziewczynę uroczą jej twarz zasłonięta była kosmykiem włosów przez głowę przeleciały mi wspomnienia wczorajszej nocy i już wiedziałem,

Ariel cz1

Cała historia miała miejsce w listopadzie od dawna już planowałem ten urlop a ponieważ kolega zadzwonił do mnie, że nie dostanie urlopu a ma wykupione wczasy w Egipcie od razu pomyślałem, że to dobry pomysł. Mam 30 lat nie jestem jakimś super wspaniałym ciachem, ale uważam się za p

Kasia cz2

Następnego dnia z Darkiem i Anią spotkaliśmy się na śniadaniu dopytywali się czy nie przeszkadzało mi towarzystwo ich pociech dnia poprzedniego Kasia tylko popatrzyła na mnie i się uśmiechnęła a ja zaprzeczyłem i stwierdziłem że bardzo mi pasowało ich towarzystwo. Zaraz po posiłk

Kasia cz1

Wakacje planowałem już od dłuższego czasu niestety jak to już w życiu bywa namówić znajomych na jakiś wyjazd to monotonna praca. Postanowiłem że jadę sam nie będę czekał kolejny rok aż ktoś się zdecyduje. Odwiedziłem biuro podróży wybrałem Egipt i załatwiwszy ur

Niespodziewane zakonczenie cz2

Chwyciłem ją w pasie podniosłem do góry i jak tylko zbliżyłem się główką do jej wilgotnej i śliskiej szparki podniosła się z wanny kiwając palcem. Chwyciła mnie za dłonie i już po chwili siedziałem na rogu wanny z szeroko rozłożonymi nogami a ona trzymając mojego

Niespodziewane zakonczenia cz1

Mam na imię Michał i mam 23 lata. Cała historia miała miejsce na imprezie kawalerskiej mojego znajomego z pracy. Tego wieczoru wynajęliśmy lożę w dyskotece zabraliśmy kawalera prosto z domu niczego się nie spodziewającego ponieważ wszyscy ustaliliśmy datę imprezy na sobotę a zgarn�

Nawigacja: 1 (Wszystkie)

Najczęsciej czytane we wszystkich kategoriach