Kategorie opowiadań

RSS

Najnowsze opowiadania erotyczne

Kino

W jednym z głupich konkursów szkolnych wygrałem bilet do kina. Był to konkurs walentynkowy więc bilet był podwójny a drugą jego część wygrała ewa z równoległej klasy. Nie znałej jej zbyt dobrze ale wydawała się całkiem w porządku. Dzień przed wyjściem do kin

Koleżanka

Razem z Agnieszką mieliśmy robić projekt na zajęcia. Umówiliśmy się u niej w mieszkaniu bo miało nikogo nie być i mielibyśmy spokój. Rozłożyliśmy się w dużym pokoju. Potrzebowaliśmy dużo miejsca na kartony. Było duszno i otworzyliśmy drzwi na balkon. Nie mieliśmy

Gra z mamuska

Byłem w sklepie oglądać nowe gry. Nie było nic co by mnie zainteresowało i kupiłem tylko kilka czystych płyt. Stanąłem w kolejce do kasy. Przede mną stała kobieta z około 10 letnim chłopcem. Nie mogłem oderwać oczu od jej zgrabnego tyłka opakowanego w dżinsowe spodnie. Jednym uch

SPA

Po skończeniu liceum starałem się o pracę w nowym kompleksie SPA dla kobiet. W swojej ofercie miał specjalne zabiegi dla kobiet. Przyjęli mnie na próbę na wakacje. Na początku brałem udział tylko w robieniu maseczek. Klientkami były dojrzałe kobiety dla których maseczka

Mleczna piers

Nasz mały Bartuś miał już pół roku. Mogliśmy z nim już gdzieś pojechać na wakacje. Żona wymyśliła Ciechocinek bo to spokojne miejsce, sanatorium dla emerytów. Spakowaliśmy z Mariolką dwie walizki i ruszyliśmy w drogę. Wynajęliśmy pokój w samym centrum Ciecho

W lesie

Przez las zawsze miałem najkrótszą drogę do domu i zawsze tamtędy wracałem ze szkoły. Czasami chodziłem ścieżkami a czasami przemykałem gdzieś bokiem. Szedłem sobie pogwizdując. Po drodze zebrałem trochę jagód. Grzybów nie widziałem, pewnie pozbierali je grzyb

W bramie

Zaczął padać deszcz i ulice wyludniły się. Z moją dziewczyną wbiegliśmy do najbliższej bramy. Deszcz był rzęsisty i zdążył nas mocno zmoczyć. Padało co raz bardziej a w pobliżu nie było nikogo. Moja dziewczyna Ania miała obcisłą mini. Kusiło mnie to. Strasznie się podnieci

Damien i Dominika

Witam mam na imię Damien i jestem młodym fetyszystą stóp. Był listopad, na zewnątrz było mokro, zimno i ponuro, nie lubiłem tej pory roku jaką była późna jesień. Mieszkałem u kuzyna pomagając mu przy pracy w gospodarstwie, mój kuzyn miał młodą, piękn

Ulka i ja cz. III

Było tak gorąco, że od kilku dni chodziłem po domu nago. Było tak gorąco, że ogólnemu letniemu sflaczeniu i rozlezieniu zawdzięczałem fakt, że nie chodziłem po domu z permanentną erekcją, gdyż Ulka również paradowała  po mieszkaniu golusieńka, za całe przybran

Urodziny nad zalewem

27 czerwca. Koniec szkoły i urodziny najseksowniejszej laski w szkole. Angeli, za którą uganiali się wszyscy chłopacy w szkole. Sam jej widok powodował erekcję u nastolatkówJestem Max. Mam piętnaście lat, 187cm wzrostu, czarne włosy, szmaragdowe oczy i jestem do

Ulka i ja cz. II

- W co się dzisiaj ubrać? - spytała Ulka nad końcówką późnego niedzielnego śniadania. Za kilka godzin wychodziliśmy na dużą imprezę i o ile męski dress code i moja garderoba Setha Brundle'a praktycznie pozbawiały mnie tego rodzaju dylematów, to Ulka dysponowała

Ulka i ja cz. I

Wszedłem do pokoju i rzuciwszy marynarkę na krzesło zacząłem rozpinać koszulę.- Cześć - powiedziałem do Ulki, która na mój widok odłożyła książkę i wstała się przywitać zwyczajowym buziakiem.Nawet, gdybym nie zauważył figlarnego błysku w jej wielkic

Oceny ukochanej coreczki

Zbliżał się koniec roku szkolnego, a Adzie groziła jedynka z matmy. Ada była uczennicą drugiej gimnazjum, miała 160 cm wzrostu mały tyłek i piersi, brązowe włosy i nosiła okulary. Pewnego czwartku tydzień przed radą pan od matmy kazał przyjść matce Ady, Monice. Monika miała 39 l

Igraszki pod namiotem

Witam. Nazywam się Paulina mam 16 lat. W wakacje byłam z moją najlepszą przyjaciółką Olą pod namiotem. Pewnego dnia leżałam sobie na swojej karimacie w namiocie i czytałam książkę. Nagle weszła Ola i powiedziała: ,,Wstań!'' Trochę się wystr

Spotkanie z Krakusami cz1

Opowiadanie w 100% prawdziwe, które zdarzyło się jakiś rok temu. Poznaliśmy się na jednym z portali erotycznych. Ja wysoki (192cm) 28 latek, oni dojrzala para Krysia 54 lata i Zbyszek 58. Jako, że mieszkaliśmy dość daleko od siebie (400km) musieliśmy poczekać trochę na spotkani
Nawigacja: Poprzednia 1 ... 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 92 Następna (Wszystkie)

Najczęsciej czytane we wszystkich kategoriach

Opowiadania na e-mail

Wpisz swój adres e-mail:

Wprowadź swój adres email i potwierdź aby otrzymywać informacje o nowo opublikowanych opowiadaniach