Kategorie opowiadań

Dodanych sex opowiadań: 12
Łączna liczba odwiedzin opowiadań: 264979
Bio:

To czego nie możesz powiedzieć możesz napisać. Rozbudowane prawdziwe przeżycia, fantazje... Odkrywanie i rozbudzanie ukrytych pragnień daje naprawdę duże zadowolenie. Bez botoksu, bez sztucznych paznokci i rzęs, bez depilacji - po prostu taka jak ją natura stworzyła. Każdy detal wyjątkowy a całość niesamowita https://imagehost.pl/image/6GRKy Dzielić się tym pięknem jest niezwykle podniecające ale i budujące. Jakże wspaniale by było gdyby wszyscy tak mieli, zamiast skrywania, zamiast egoistycznej i chorobliwej postawy zazdrośnika albo zakłamanego moralisty.

Ostatnio dodane opowiadania erotyczne przez J23

Narciarski progres

Wyjechaliśmy na narty do Francuskiego ośrodka Val Thorens w Alpach. Spontaniczna decyzja i rezerwacja na ostatnią chwilę, praktycznie ostatniego miejsca w ośrodku, skłoniła nas do dzielenia apartamentu z kimś nieznajomym.  Na miejscu okazało się, że zostaliśmy przydzieleni do czt

Pierwszy raz w 3

Znajomy Marek z Poznania, praktycznie przy każdej okazji wysyłał nam kartkę pozdrowieniową i przypominającą naszą znajomość z Chorwacji, gdzie się poznaliśmy. To były nasze pierwsze zagraniczne wczasy, na dodatek pierwsze zetkniecie z nudyzmem. Kemping naturystyczny otoczony bujną r

Bal Sylwestrowy

Pojechaliśmy ze znajomymi w góry, zabawa była przednia, tak samo jedzenie i obsługa. Lokal na nieco wyższym poziomie, podawano dzika ze sztucznymi ogniami, płonący tort piętrowy i tego typu atrakcje ku uciesze oka i podniebienia. Wszyscy elegancko poubierani, ja garnitur a żona moj

Alicja w krainie dzikich plemion

Zwiedzanie Wysp Zielonego Przylądka zaplanowaliśmy z rozmachem. Przylot z Polski na wyspę Sal, na której mieliśmy zarezerwowany hotel bazowy blisko lotniska. Lokalnymi liniami lotniczymi mieliśmy dostawać się na poszczególne wyspy, z której każda kryła w sobie coś w

Pijaczki w bramie

Wracaliśmy późnym wieczorem z koncertu we Wrocławkiej hali Stulecia. Samochódzaparkowany w oddalonej, jednej z bocznych uliczek więc mieliśmy kawałek spacerku.Przechodząc obok kamienicznej bramy usłyszeliśmy jakąś kłótnie a raczej niewyraźnegło

Room service

Podczas pobytu w Punta Canie nasz codzienny room-service obsługuje młody, czarnoskóry chłopak o wyjątkowo uprzejmym usposobieniu. Chcemy też być mili więc oprócz napiwków pozwalamy sobie na więcej swobody. Żona osłonięta nie całkiem dokła

Nad Jeziorem

W Chorwacji na kempingowym ośrodku naturystycznym poznaliśmy sympatycznych Polaków, Marka i Stefana. Wspólne zwiedzanie, wieczorne wypady do dyskotek i nocnych klubów... Moja piękna żonka i nas trzech porywających ją na zmianę do tańca oraz na sw&oac

Kowersada od kuchni

Jak zauważyliśmy na terenie ośrodka ludzie bez większego skrępowania oddawali się uciechom cielesnym nie tylko w zaciszu przyczepy kempingowej czy namiotu. - taki klimat, taka swoboda – podsumowałem naszą dyskusję o tym miejscu. - ty dzisiaj idziesz zmywać garnki

Agroturystyka

Wyjechaliśmy na wieś, wynająłem domek w gospodarstwie agroturystycznym na Kaszubach. Gospodarz – starszy, sympatyczny pan przywitał nas z uśmiechem opowiadając i pokazując swoją posiadłość rolną. Wieczorem gdy byłem uregulować resztę należności, pan

Stopki Winegret

Och te stopki mojej żonki zawsze były zadbane i nęcące. Nawet po wielu latach wciąż wyglądają jak dziewczęce. Lubię się nimi bawić, często całuję, liżę a nawet całe śródstopie wpycham sobie do gardła. Czasami ona masturbuje nimi mojego penisa, czasami ja główką

Naga rzeczywistosc ukrytych pragnien

Początkowo jak większość mężczyzn byłem do przesady zazdrosny. Nie znosiłem gdy inni niby miłą rozmową ją adorowali lub gdy ściskała się z kimś na powitanie. Gdy pierwszy raz byliśmy na kąpielisku leśnym, Ala miała jednoczęściowy strój kąpielowy, takie różowe

Historia niebieskich majtek

Był słoneczny dzień więc wybraliśmy się z żoną na spacer. Szliśmy najpierw bulwarem pełnym turystów a potem udaliśmy się leśną ścieżyną wzdłuż stromego klifu gdzie miejscami można było podziwiać widok szumiącego Bałtyku. Co jakiś czas pstrykałem fotkę i napawałe

Nawigacja: 1 (Wszystkie)

Najczęsciej czytane we wszystkich kategoriach